Flatik.ru

Перейти на главную страницу

Поиск по ключевым словам:

страница 1
МБОУ «Красномайская начальная школа - детский сад»

Батыревского района Чувашской Республики

Конспект непосредственно – образовательной деятельности

по ФЭМП

Тема: «По следам колобка»

x_c2f9640f

Выполнила: воспитатель ГКП

Васильева Елена Федоровна

д.Красномайск 2013



Виды детской деятельности: игровая, коммуникативная, познавательно-исследовательская

Цели:

Познакомить с порядковым значением чисел 8 и 9, учить правильно, отвечать на вопросы «Сколько?», «Который по счету?», «На котором месте?».

Упражнять в умении сравнивать предметы по величине (до 7 предметов), раскладывать их в убывающем и возрастающем порядке, обозначать результаты сравнения словами: самый большой, меньше. Еще меньше… самый маленький (и наоборот).

- Упражнять в умении находить отличия в изображениях предметов; в сопоставлении предметов к силуэтным изображениям.

Упражнять детей в ориентировке на плоскости.

Воспитывать самостоятельность, желание придти на помощь в трудную минуту, чувство сопереживания.

ОБОРУДОВАНИЕ: Письмо от сороки, следы, дом для зайца, зайчата, морковь для зайца, шарфы для зайцев разные по цвету, волк игрушечный, бусы (кружочки для бус), стол, медведь,

Содержание организованной деятельности детей.

1 часть . Паян садике килн. чухне ман патёмран чакак в.=се иртсе кайр. те ак =ак =ырёва \керсе хёварч.? Эп. ёна хампа илсе к.т.м? Сир.н п.лес килет м.н =ырнё-ши унта? (+ырёва илсе вулать?) «Эп. асаннерен те тартём асаннерен те тартём? Халь вара инкеке к.рсе \кр.м? Ырё ачасем пулёшёр мана тархасшён»? Кам =ырнё-ши =ак =ырёва? (Ачасен хурав.)? Ку =ырёва =ыракан. Йёвача? Ачасем: кам сир.нтен йёвачана пулёшас тет? Апла пулсан эпир =ула тухатпёр?

+ула эпир тухатпёр:

Шав юрласа пыратпёр

Й.рсене курать? Ак ачасем кунта такам й.рсем хёварнё? М.н й.р.сем-ши кусем малти урисем п.ч.кк.: кайрисем тата тёсмака? Ми=е й.р кунта? Тата кунта ми=е й.р? Пур. ми=е й.р пулать? Апла пулсан =ак й.р тёрёх каяр-ха: тен вёл пире йёвача патне илсе =итер.?

Мулкач =урч.? Й.рсем ак =ак п\рт патне илсе =итерч.=? Эппин: кунта мулкач пурёнать?

Сывлёх сунатпёр сана Мулкач тус? Мулкач тус эс. йёвачана курмарён-и? ? (Хёлха патне тытать)? Ачасем: мулкач йёвачана курнё тет? Анчах Мулкач пиртен те пулёшу к.тет? Ёна пулёшсан вёл пире те пулёш.? Мулкач п.р кунтёк туллиех киш.р илсе килн.? Мулкачён =емьи пысёк? Пёхёр-ха ми=е =ура унён? (8 =ура)? Кашни =ури т.рл. шарф =ыхнё? Х.рл. шарф =ыхнё =ура ми=ем.ш вырёнта? Сарё шарфлё =ура ми=ем.ш вырёнта?



Мулкачсене киш.рпе хёналар? Ачасем мулкачсем кун.пе =\рен. те хырём.сем вы=нё? Атьёр-ха в.сене киш.рпе хёналар? Ак ку киш.рне п.ррем.ш мулкачне пар? Ку киш.рне сарё шарфлине пар? (Вёл ми=ем.ш вырёнта? ) Ку киш.рне тёваттём.ш мулкачне пар: ку киш.рне улттём.ш мулкач хы==ёнхине пар? Ку киш.рне =ичч.м.ш мулкачне парёпёр? Ку киш.р икк.м.шпе тёваттём.ш мулкачсем хушшинчи мулкача лек.? Ми=ем.ш мулкача киш.р тив.=мер. ? Тата ми=е киш.р кирл.?(1)?

Ачасем мулкач =урисем =исе тёранч.=: халь вара сир.нпе выляса илесш.н? Эсир ку=ёра хупатёр та мулкачсем пытана==.? Сир.н хёш вырёнти мулкач пытаннине п.лмелле? (3: 6 мулкачсене пытартса хурать)? Ачасем ми=ем.ш мулкачсем пытаннине п.ле==.)? +авён пек малалла выля==.?

Ачасем: мулкач тус мана тем.н каласшён? – Тавтапу= ачасем мана пулёшнёшён? Йёвача кашкёр патне в.=терч.: унталла =ул тытёр?

Утатпёр малалла

Каятпёр вёрмана

Кашкёр патне =итетп.р

Тукмак тух пире курма?

Ырё кун пултёр Кашкёр-кашаман? (Сире те ырё кун пултёр!) Кашкёр кашаман 6 кала-ха тархасшён: =акёнтан Йёвача иртсе каймар.-и? -- Мана пулёшсассён эп. сире Йёвача ё=та кайнине калёп? (Хёлхаран калать)?

Кашкёр-кашаман амёш.н паян +уралнё кун.? Ун валли вёл шёр=а хат.рлен.? Анчах шёр=и татёлса кайнё та сапаланса п.тн.? Халь в.сене =.н.рен вит.рсе к.ртмелле? Эсир Меркурипе Алиса пысёккинчен пу=ласа п.ч.кки таран пу=тармалла: сир.н: Богданпа Вика: чи п.ч.ккинчен пу=ласа пысёккипе п.термелле? (Ачасем .=ле==.)? Алиса: эс. чи малтан м.нле шёр=а тирт.н? Каласа пар (чи пысёкки: п.ч.креххи: тата п.ч.креххи ???)? Хёш команди т.р.с те маларах пу=тарса п.терет?

Физкультминутка?



Кашкёр? Тавтапу= ачасем мана пулёшнёшён? Йёвача Упашка патне кусаланч.? Ун патне чуптарёр?

Утатпёр малалла

Каятпёр вёрмана?

Упа патне =итетп.р?

Тухсам пире курма?

Ырё кун пултёр Упашка? Эс. йёвачана курмарён-и? (Упа хёлхаран тем калать). Упашка п.ччен мар иккен ун пат.нче хёнара Маша? Маша Упашка патне выляма =\рет? М.нле вёйёсем выля==.-ха в.сем?



Компьютер ум.нче? Упашка \керме юратать? Анчах хёй м.н \кернине каласа параймасть? Кустёрма варринче япала м.лки тухать? Сир.н =ак м.лке тёрёх Упашка м.н \кернине п.лмелле? (Ачасем компьютерпа заданисем тёва==.)? Мишка кала-ха: Йёвача ё=та кайр.? –Мишка мана хёлхаран йёвача Тил. патне кайнё тер.?

Утатпёр малалла

Каятпёр вёрмана?

Тил. патне =итетп.р?

Тухсам пире курма?

Ах м.нле эс Х.рлемес? М.нш.н эс. Йёвачана пытарса усратён? Парса яр пире йёвачана? Мана пулёшсассён эп сире ёна парса ярёп? Тил. патне хёнасем килмелле? Унён с.тел =ине хат.рлемелле? Ачасем тиле пулёшар-и? Акё унён с.тел.? Вёл м.нле формёллё? Чи малтан с.тел варрине сёмавар лартатпёр? +\лти сулахай к.тессине сахёр лартёпёр? Аялти сылтём к.тессине печени лартёпёр? Аялти сулахай к.тессине конфет лартёпёр? +\лти сылтём к.тесе виноград хурёпёр?

Эп. сире Йёвачана парса яма ярёп та-ха: анчах ман патра ик. Йёвача пурёнать хёш йёвачи сир.н: палласа ил.р!

Ик. Йёвачара 9 уйрёмлёх шырамалла: тупса п.терсесс.н сире эп. (9 уйрёмлёх тупмалла)?



Тавтапу= сире ачасем мана пулёшнёшён? Чипер кайёр?

П.т.млет\? маттур ачасем паян эсир мана пит. кил.шр.р? Эпир п.рле ми=е ч.рчун пат.нче пултёмёр: йёвачана тата ытти ч.рчунсене пулёшрёмёр? Хал. Вара эсир кёштах выляса илме пултаратёр?

«По следам колобка»

Виды детской деятельности: игровая, коммуникативная, познавательно-исследовательская

41.02kb.

18 12 2014
1 стр.


Ширли Эндрюз Атлантида: По следам исчезнувшей цивилизации

Атлантида: По следам исчезнувшей цивилизации/Пер с англ. Т. Почепенец. — М.: Крон- пресс, 2003. — 320 с

4020.1kb.

30 09 2014
16 стр.


По следам моего прадедушки Матвея Сергеевича Денисова
255.46kb.

16 12 2014
1 стр.


Здравствуйте, ребята! Меня зовут бабушка Арина. Вы любите сказки? Расскажу-ка я вам знакомую сказочку про колобка. В сказке он попадает в беду, когда встречается с лисой. Но мы с вами можем спасти его

Воспитатель встречает детей в наряде бабушки и от ее имени обращается к детям

85.45kb.

14 12 2014
1 стр.


Экскурсия «По следам войны»

Здравствуйте. С вами экскурсовод Марина Валентиновна. Я познакомлю вас с историей Берновского края в годы ВОВ

106.14kb.

26 09 2014
1 стр.


Сценарий литературной шоу-программы «бал на поляне сказок»

Ведущая. Я прихожу в библиотеку. Горы книг. Как много сказок написано. Мы не знаем, кто и когда сочинил сказку про Курочку Рябу и Колобка, про Емелю и Щуку, про Сивку-бурку, про И

114.72kb.

24 09 2014
1 стр.


Устный журнал: «По следам Пифагора»

Цель урока: расширить знания по данной теме и познакомить учащихся с жизнью и творчеством Пифагора Самосского

73.81kb.

14 12 2014
1 стр.


По следам сенсаций

Снова проявляется поразительная глухота к тому, что говорят оппоненты. А заодно вскрылось и другое: далеко не все читатели ясно представляют себе, что такое тепловой насос

89.66kb.

13 10 2014
1 стр.